KARTY POSTACI
W tym temacie zakładamy TYLKO karty postaci. Karty postaci są niezbędne do towarzyszenia innym graczom w karczmie.
Karta postaci powinna wyglądać tak:
Imię: Nazwisko: Rasa*: Profesja**: Wiek: Znaki szczególne np. odporność na trucizny, mróz. Większy atak itd. ( tylko 1 )
* Rasy:
-Człowiek -Elf -Krasnolud -Gnom -Troll -Mroczny Elf
** Profesje:
Wojownik - Jest najbardziej wytrzymałą profesją. Dzięki swojemu pancerzowi jest bardzo odporny na ataki fizyczne, ale jest bardzo powolny i bardzo mało odpowrny na ataki magiczne. Atut: Raz dziennie może się w pełni uzdrowić.
Inżynier - Profesja prawie zupełnie niezdolna do walki. Inżynierami przeważnie stają się gnomy. Inżynier cechuje się wiedzą techniczną i umiejętnościami logicznego myślenia. Inżynier najlepiej ze wszystkich profesji zna się na broni, i jako jedyny może używać broni palnej. Atut: Raz dziennie może stworzyć jeden wynalazek, który pomoże mu w życiu w tych ciężkich czasach. Trzseba jednak pamiętać, by wynalazki nie były powodem do herosowania. :D
Traper - W przeciwieństwie do wojownika jest bardzo szybki. Używa łuku, lub broni miotanych takich jak sztylety. Atut: raz dziennie może stać się niwidzialny dla innych postaci na krótki czas.
Mag- magowie są postaciami o największym doświadczeniu. Zanim zostaną pełnoprawnymi magami muszą przejść wiele lat nauki u swojego mentora. Rzadko używają zaklęć do ataku, częściej używają ich albo do obrony, albo do leczenia towarzyszy. Atut: raz dziennie może przywołać Hipogryfa ( ostrzegam! BEZ HEROSOWANIA!!!)
Druid-Silny magicznie,jednak niezbyt fizycznie.Może uczyć się dowolnej magii,najlepiej radzi sobie z magią elementarną(lód,woda,ogień itd.)Potrafi również przyzwać dowolne zwierzę od chomika począwszy po wielkiego smoka,ale dopiero po odpowiednim treningu potrafi wzywać coraz to silniejsze istoty. Atut:Raz dziennie może przyzwać na ok. kwadrans niezniszczalną tarczę energetyczną.
Paladyn - Paladyni to wojownicy walczący ku chwale Boga. Za ich dobre postępowanie są często nagradzani przez Boga różnymi mocami magicznymi i nadprzyrodzonymi. Atut: Raz dziennie może użyć błogosławieństwa szczęścia. Daje to szczęście, ale bez przesady! (PAMIĘTAJCIE O NIE HEROSOWANIU!!!!!!!!!)
______________________________________________________________________________
A więc ja zaczne :D
Imię: Hipolit Nazwisko:Zurrack Rasa: Gnom Profesja: Inżynier Wiek:13 (na gnoma to średni wiek) Znaki szczególne: nawet jak na gnoma jest wyjątkowo niski, przez co jest często nie zauważany przez inne postaci i przydeptywany. Jego niski wzrost ma również zalety: podczas walki trudno go trafić jakimkolwiek orężem.
|