mięsojad - 2009-02-15 18:16:51

KARTY POSTACI



W tym temacie zakładamy TYLKO karty postaci. Karty postaci są niezbędne do towarzyszenia innym graczom w karczmie.

Karta postaci powinna wyglądać tak:

Imię:
Nazwisko:
Rasa*:
Profesja**:
Wiek:
Znaki szczególne np. odporność na trucizny, mróz. Większy atak itd. ( tylko 1 )

*
Rasy:

-Człowiek
-Elf
-Krasnolud
-Gnom
-Troll
-Mroczny Elf

**
Profesje:


Wojownik - Jest najbardziej wytrzymałą profesją. Dzięki swojemu pancerzowi jest bardzo odporny na ataki fizyczne, ale jest bardzo powolny i bardzo mało odpowrny na ataki magiczne.
Atut: Raz dziennie może się w pełni uzdrowić.

Inżynier - Profesja prawie zupełnie niezdolna do walki. Inżynierami przeważnie stają się gnomy. Inżynier cechuje się wiedzą techniczną i umiejętnościami logicznego myślenia. Inżynier najlepiej ze wszystkich profesji zna się na broni, i jako jedyny może używać broni palnej.
Atut: Raz dziennie może stworzyć jeden wynalazek, który pomoże mu w życiu w tych ciężkich czasach. Trzseba jednak pamiętać, by wynalazki nie były powodem do herosowania. :D

Traper - W przeciwieństwie do wojownika jest bardzo szybki. Używa łuku, lub broni miotanych takich jak sztylety.
Atut: raz dziennie może stać się niwidzialny dla innych postaci na krótki czas.

Mag- magowie są postaciami o największym doświadczeniu. Zanim zostaną pełnoprawnymi magami muszą przejść wiele lat nauki u swojego mentora. Rzadko używają zaklęć do ataku, częściej używają ich albo do obrony, albo do leczenia towarzyszy.
Atut: raz dziennie może przywołać Hipogryfa ( ostrzegam! BEZ HEROSOWANIA!!!)

Druid-Silny magicznie,jednak niezbyt fizycznie.Może uczyć się dowolnej magii,najlepiej radzi sobie z magią elementarną(lód,woda,ogień itd.)Potrafi również przyzwać dowolne zwierzę od chomika począwszy po wielkiego smoka,ale dopiero po odpowiednim treningu potrafi wzywać coraz to silniejsze istoty.
Atut:Raz dziennie może przyzwać na ok. kwadrans niezniszczalną tarczę energetyczną.

Paladyn - Paladyni to wojownicy walczący ku chwale Boga. Za ich dobre postępowanie są często nagradzani przez Boga różnymi mocami magicznymi i nadprzyrodzonymi.
Atut: Raz dziennie może użyć błogosławieństwa szczęścia. Daje to szczęście, ale bez przesady! (PAMIĘTAJCIE O NIE HEROSOWANIU!!!!!!!!!)


______________________________________________________________________________




A więc ja zaczne :D

Imię: Hipolit
Nazwisko:Zurrack
Rasa: Gnom
Profesja: Inżynier
Wiek:13 (na gnoma to średni wiek)
Znaki szczególne: nawet jak na gnoma jest wyjątkowo niski, przez co jest często nie zauważany przez inne postaci i przydeptywany. Jego niski wzrost ma również zalety: podczas walki trudno go trafić jakimkolwiek orężem.

www.amoursucre.pun.pl www.forumb2.pun.pl www.kielich.pun.pl www.mantocod1.pun.pl www.pirazyoko.pun.pl